×
دکتر حمیدرضا خدادادی
قائم مقام مدیرمسئول

دکتر حمیدرضا خدادادی

دکتر محمدرضا صفری چاکری
دبیر سرویس اقتصادی

دکتر محمدرضا صفری چاکری

پروفسور پدرام موسوی
کارشناس ارشد و تحلیل گر مسائل اقتصادی بین الملل

پروفسور پدرام موسوی

عنوان مقاله: استفاده از روانشناسی در افزایش فروش فروشندگان لباس: راهکارهای عملی و علمی نگارنده / نگارندگان: مریم امامقلی أهری ارشد روانشناسی تربیتی چکیده: این پژوهش به بررسی کاربرد اصول روانشناسی در افزایش فروش فروشندگان لباس می‌پردازد. نتایج نشان می‌دهد که استفاده از تکنیک‌های روانشناختی می‌تواند به طور معناداری میزان فروش را افزایش دهد (Thompson et al., […]

استفاده از روانشناسی در افزایش فروش فروشندگان لباس: راهکارهای عملی و علمی

عنوان مقاله: استفاده از روانشناسی در افزایش فروش فروشندگان لباس: راهکارهای عملی و علمی

نگارنده / نگارندگان: مریم امامقلی أهری

ارشد روانشناسی تربیتی

چکیده:

این پژوهش به بررسی کاربرد اصول روانشناسی در افزایش فروش فروشندگان لباس می‌پردازد. نتایج نشان می‌دهد که استفاده از تکنیک‌های روانشناختی می‌تواند به طور معناداری میزان فروش را افزایش دهد (Thompson et al., 2023).

واژه‌های کلیدی: روانشناسی فروش، رفتار مصرف‌کننده، فروش لباس، بازاریابی روانشناختی، تکنیک‌های فروش

 

دانلود فایل مقاله

 

نوشته های مشابه
تأثیر فرهنگ و سنتها بر تربیت و رشد کودکان
جلد 1، شماره 6، دی 1403، صفحه: از 6 تا 16

تأثیر فرهنگ و سنتها بر تربیت و رشد کودکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *