×
دکتر حمیدرضا خدادادی
قائم مقام مدیرمسئول

دکتر حمیدرضا خدادادی

دکتر محمدرضا صفری چاکری
دبیر سرویس اقتصادی

دکتر محمدرضا صفری چاکری

کارشناس ارشد و تحلیل گر مسائل اقتصادی بین الملل

جلد 2، شماره 10، اردیبهشت 1404، صفحه: از 51 تا 55

نقش روانشناسی در بازاریابی نوین

عنوان مقاله: نقش روانشناسی در بازاریابی نوین نگارنده / نگارندگان: شیدا علیاری کارشناس روانشناسی دانشگاه ازاد اسلامی واحد اردبیل چکیده: این مقاله به بررسی جامع نقش روانشناسی در بازاریابی مدرن می‌پردازد. در عصر حاضر، درک رفتار مصرف‌کننده و فرآیندهای روانشناختی تصمیم‌گیری خرید، به عنصری حیاتی در موفقیت استراتژی‌های بازاریابی تبدیل شده است. تحقیقات نشان می‌دهد که بیش […]

نقش روانشناسی در بازاریابی نوین
  • کد نوشته: 4862
  • ۱۳ تیر
  • 15 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    عنوان مقاله: نقش روانشناسی در بازاریابی نوین

    نگارنده / نگارندگان: شیدا علیاری

    کارشناس روانشناسی دانشگاه ازاد اسلامی واحد اردبیل

    چکیده:

    این مقاله به بررسی جامع نقش روانشناسی در بازاریابی مدرن می‌پردازد. در عصر حاضر، درک رفتار مصرف‌کننده و فرآیندهای روانشناختی تصمیم‌گیری خرید، به عنصری حیاتی در موفقیت استراتژی‌های بازاریابی تبدیل شده است. تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از ۹۵% تصمیمات خرید در سطح ناخودآگاه اتخاذ می‌شوند (Kahneman, 2021). این پژوهش با بررسی مکانیسم‌های روانشناختی مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده و کاربرد آنها در بازاریابی نوین، چارچوبی جامع برای بهره‌گیری مؤثر از اصول روانشناسی در بازاریابی ارائه می‌دهد.

    واژه‌های کلیدی: روانشناسی،بازاریابی،فنون بازاریابی

     

    دانلود فایل مقاله

     

    نوشته های مشابه
    تأثیر مشکلات اقتصادی بر فروپاشی خانواده
    جلد 2، شماره 11، خرداد 1404، صفحه: از 26 تا 34

    تأثیر مشکلات اقتصادی بر فروپاشی خانواده

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *