یکشنبه / ۱۵ مهر / ۱۴۰۳ Sunday / 6 October / 2024
×
دکتر متینه مقدم
قائم مقام مدیرمسئول

دکتر متینه مقدم

دکتر سهیل رجبی
دبیر سرویس اقتصادی

دکتر سهیل رجبی

دکتر ملیکا ملک آرا
کارشناس و تحلیل گر مسائل اقتصادی

دکتر ملیکا ملک آرا

به گزارش فرا اقتصاد بین الملل،  امروز با جناب آقای مهندس سید حسین طاهرزاده، مدیر مجموعه تبلیغاتی و طراحی سایت آسان وب، در خصوص موضوع طراحی سایت گفتگویی خواهیم داشت. مصاحبه گر: دکتر سید محمدرضا حسینی علی آباد – مدیرمسئول ماهنامه خبری فرا اقتصاد بین الملل مصاحبه شونده: مهندس سید حسین طاهرزاده – کارشناس و […]

مصاحبه اختصاصی با مدیر آسان وب جناب مهندس سید حسین طاهرزاده پیرامون طراحی سایت
  • کد نوشته: 1568
  • ۲۸ شهریور
  • 63 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش فرا اقتصاد بین الملل،  امروز با جناب آقای مهندس سید حسین طاهرزاده، مدیر مجموعه تبلیغاتی و طراحی سایت آسان وب، در خصوص موضوع طراحی سایت گفتگویی خواهیم داشت.
    مصاحبه گر: دکتر سید محمدرضا حسینی علی آباد – مدیرمسئول ماهنامه خبری فرا اقتصاد بین الملل
    مصاحبه شونده: مهندس سید حسین طاهرزاده – کارشناس و متخصص سایت و سئو 
    مصاحبه گر: جناب مهندس طاهرزاده، خوش آمدید.
    مصاحبه شونده: سپاسگزارم، ممنونم از شما و برنامه برای این دعوت.
    مصاحبه گر: جناب طاهرزاده، اول از همه مختصری در مورد شرکت خودتان و فعالیت های آن بفرمایید.  
    مصاحبه شونده: شرکت ما، یک شرکت فعال در زمینه طراحی و توسعه وب سایت، اپلیکیشن های موبایل و راه حل های آی تی است. ما با هدف ارائه خدمات نوآورانه و با کیفیت به کسب و کارها فعالیت می کنیم و همیشه در تعقیب آخرین تکنولوژی ها هستیم.

    در واقع گروه طراحی سایت آسان وب با مدیریت بنده از سال ۱۳۹۷ کار خود را آغاز نموده و تاکنون ده ها کار موفق از خود بجا گذاشته که مورد تایید مشتریان و مخاطبان عزیز قرار گرفته است .

    هدف آسان وب نیز در ابتدا توسعه و رشد کسب و کارهای کوچک و بزرگ می باشد. به همین جهت در شروع کار به مراجعه کنندگان مشاوره ای اختصاصی می دهیم. ما به دنبال این هستیم که بهترین راهکار را برای موفقیت شما پیشنهاد کنیم. در ادامه با تیمی حرفه ای و تجربه ای بالا در پروژه های مختلف، تمام سعی خود را می کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. رضایت مشتریان مهم ترین اصل برای مجموعه آسان وب می باشد. از خدمات تیم آسان وب می توان علاوه بر طراحی وبسایت بصورت اختصاصی ، امنیت سایت ها ، سئو و بهینه سازی وب سایت، انواع تبلیغات و ریپورتاژ سایت ها و همچنین تولید انواع لوگو و کارهای فوتوشاپی و موشن گرافیک و انواع کارهای تولید و ادیت فیلم اشاره کرد.

    مصاحبه گر: به طور کلی، اهمیت طراحی سایت برای کسب و کارها امروزه چقدر است؟   
    مصاحبه شونده: طراحی سایت در دنیای امروز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع سایت مثل ویترین یک کسب و کار عمل می کند و اولین تماس با مشتریان به حساب می آید. یک سایت خوب می تواند اطلاعات کامل درباره کسب و کار را در اختیار مشتریان قرار دهد، به آن ها امکان خرید آنلاین را بدهد، و رابطه مثبتی با آن ها ایجاد کند.
    مصاحبه گر: با توجه به پیشرفت تکنولوژی، چه تغییراتی در طراحی سایت به وجود آمده است؟   
    مصاحبه شونده: تغییرات بسیار زیادی در طراحی سایت در سال های اخیر رخ داده است. از جمله مهم ترین آن ها می توان به طراحی واکنش گرا، استفاده از فناوری های جدید مثل جاوا اسکریپت و React و Vue.js، و تمرکز بر تجربه کاربری (UX) اشاره کرد.
    مصاحبه گر: چه نکاتی را در طراحی یک سایت باید در نظر گرفت تا موفق باشد؟   
    مصاحبه شونده: برای طراحی یک سایت موفق باید نکاتی را در نظر گرفت. اول از همه، سایت باید کاربرپسند باشد و ناوبری آسانی داشته باشد. سرعت بارگذاری سایت نیز بسیار مهم است و باید بهینه سازی شود. امنیت سایت نیز باید در اولویت قرار گیرد و اطلاعات کاربران حفاظت شود. علاوه بر این، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO) بسیار مهم است تا سایت در نتایج جستجو در رتبه بالاتری قرار گیرد.
    مصاحبه گر: با توجه به افزایش استفاده از اینترنت در ایران، چه پیش بینی از آینده طراحی سایت و آی تی در کشور دارید؟  
    مصاحبه شونده: با توجه به رشد استفاده از اینترنت در ایران و نیاز روزافزون کسب و کارها به راه حل های آی تی، آینده طراحی سایت و آی تی در کشور بسیار روشن به نظر می رسد. انتظار می رود که طراحی سایت هر چه بیشتر شخصی سازی شود و تجربه کاربری (UX) اهمیت بیشتر پیدا کند. همچنین، رشد استفاده از فناوری های جدید مثل هوش مصنوعی (AI) و اینترنت اشیا (IoT) تاثیر قابل توجهی بر طراحی سایت و آی تی خواهد داشت.
    مصاحبه گر: چه توصیه ای به کسب و کارها برای طراحی سایت دارید؟   
    مصاحبه شونده: توصیه من به کسب و کارها این است که طراحی سایت را به عنوان یک سرمایه گذاری برای آینده خود در نظر بگیرند. در انتخاب شرکت طراحی سایت، به تجربه و سابقه شرکت، کیفیت خدمات و توانایی آن ها در ارائه راه حل های نوآورانه توجه کنید. همچنین، به خدمات بعد از فروش و پشتیبانی شرکت توجه کنید تا بعد از طراحی سایت نیز در کنار شما باشند.
    مصاحبه گر: جناب آقای طاهرزاده، در پایان اگر سخن خاصی دارید بفرمایید.  
    مصاحبه شونده: امیدوارم این گفتگو برای بینندگان مفید بوده باشد. من به طور کلی معتقدم که طراحی سایت و آی تی نقش بسیار مهمی در توسعه کسب و کارها و پیشرفت اقتصاد کشور دارد. به کسب و کارها توصیه می کنم که از فرصت های فراهم شده در این زمینه استفاده کنند و با توجه به نیاز خود و اهداف شان برای طراحی سایت و راه حل های آی تی اقدام کنند.
    مصاحبه گر: از وقت با ارزشی که در اختیار ما گذاشتید سپاسگزارم.  
    مصاحبه شونده: ممنونم از شما و برنامه برای این گفتگو.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *